8 клас
26.03.2020
Вивчити § 49
26.03.2020
Вивчити § 49
Дати відповіді на такі питання:
Завдання 1. Діти, яких вигодовували тварини, були відомі ще у Стародавньому Римі, Швеції, Бельгії, Венгрії, Ірландії, Франції. Таких випадків зареєстровано близько тридцяти. Вони видавали нечленороздільні звуки, швидко бігали, не могли ходити на двох ногах. Зір, слух, запах у них були розвинені добре. Але далеко не всі із них, навіть після тривалого перебування серед людей, навчилися говорити.
Питання 1. @Як ви думаєте, чому?
Питання 2. @Які види тварин можуть бути вихователями, а які ні?
Питання 3. @Родина із США поставила цікавий дослід: вони виховували у сім’ї дитинча шимпанзе разом із своїм сином. Син під час спілкування із батьками навчився говорити, а шимпанзе – ні. Поясніть чому?
Завдання 2. Мислення – це функція кори великих півкуль, яка дає змогу людині за допомогою слів та образів уявити та виразити своє ставлення до реально існуючих та уявних предметів та явищ навколишнього середовища. У процесі мислення головний мозок людини виконує складні розумові операції. Їх виконання залежить від індивідуальних особливостей мислення конкретної людини: глибина, широта, самостійність, гнучкість, швидкість. Проаналізуйте задачі та поясніть, які особливості мислення вони розвивають
Задача 1. Продовжіть логічний ланцюг: ___//___//___//___... Як довго ви замислювались над виконанням?
Задача 2. Д, Мендєлєєв створив періодичну таблицю, любив переплітати книги, клеїти рамки для портретів, а також виготовляти чемодани. Дослідник вивчив усі рецепти приготування клею та створив свою суміш; він першим заявив про те, що спалювати нафту це злочин, адже із неї можна отримати багато хімічних продуктів. Він же запропонував нафту не перевозити у цистернах, а переганяти по трубопроводу.
Задача 3. Запишіть різноманітні способи використання гвіздка.
Задача 4. Альберт Ейнштейн скаржився, що він боїться приймати душ: він не встигав запам’ятовувати всі думки, які в цей час приходили в голову.
Комментариев нет:
Отправить комментарий